Narození Fifulky

08.07.2017

     V sobotu 8. 7. 2017 jsem se stala poprvé hrdou tetou. Ve tři hodiny odpoledne se v Rychnově narodil Filípek. Naši přijeli k Petruželkovým, ještě odpoledne a lehce to oslavili. Já večer jela do Kostelce na Beija Flor, zpívání manter, což bylo úplně perfektní. Zpívali jsme do rána, pak jsem spala aspoň pár hodin venku pod širákem a ráno koupila na Sklenařce Filípkovi ochranný kamínek. Cestou domů jsme se zastavila v porodnici, poprvé se na prďolku podívat. Odpoledne byla párty na Filípkovo zdraví. Sešlost to byla veliká, převeliká. Fajn bylo, že i Katka s Lukášem a s klukama tu ještě byli i teta s Honzou a pak všichni známi a sousedli přišli zapít Fílovo zdraví. Pilo se a veselilo až do rána, nechyběli ani závody v jízdě s kočárem nebo trodiční tequila. Já pila šáňo, Katky speciální drink s brusinkovou vodkou a tequila mě taky neminula. Bylo mi pěkně blbě, ale tak tetkou se nastávám každý den.

© 2017 Rodina Petruželkova, Vamberk 51754, Šafaříkova 570,
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky