Zima 2017-2018

Sešli jsme se už v pátek večer a to u nás ve Vamberku. Oslavovali jsme Lukášovi narozeniny, ve čtvrtek mu totiž bylo 30, a užívali si společné chvíle. V sobotu pak začala výletní tůr. Nejdřív jsme se stavili v Pekle na rybníku, kde jsme mysleli, že budeme bruslit, ale led byl hodně hrbolatý a Linhartíci neměli ani brusle. Pokračovali...

Víkend začal suprově a to snídaní u Ondry Hemra. Kuba s Luckou sice dorazili dost pozdě, ale i tak fajn. Na 9 jsme pak mazali na gympl, kde jsme všichni měli přednášky o cestování v rámci dnů otevřených dveří. My byli první s NZ, potom Ondra s Islandem a nakonec Kuba s Luckou celkově o zásadách cestování a pak...

Vyrážíme po práci vlakem do Prahy a pak s Cukříkem až do Mníšku k Linhartom. Barča peče, vaří, smaží a my to rádi ochutnáváme. Kluci vyrážejí v pátek na ples sami a my s Barčou a Jindřiškou probíráme děti. V sobotu ráno stíháme krátký výlet na Skalku, kde si procházíme malý okruh a brzy se vracíme, abychom stihli oběd u Lukášových rodičů. ...

Jaroušek chtěl zažít jiné Vánoce a domluvil se s Péťou, že spolu přejedou Šumavu na běžkách. Jak bylo dohodnutu, tak se stalo. Péťa přistoupil k Járovi do vlaku a frčeli spolu směr Železná Ruda. Jelikož byla už skoro tma, ale sil bylo dost, rozhodli se kluci, že pojedou po tmě. A první den úplné tmě ujeli asi 12 km...

Jelikož já odjížděla na Vánoce na Vipassanu a Jaroušek do jižních Čech, slavili jsme už v so. 16. Byli to jedny z nejlepších Vánoc, protože jsme se sešli úplně všichni i s babičkou, dědou, tetou Evou a Honzou. Novým človíčkem o Vánocích byl i Filípek, kterému bylo necelého půl roku. Dědu jsme přivezli z pečovateláku z Přepych a ačkoli...

V půlce prosince jsme se vypravili pro vánoční stromek do synkovské školy. Bylo tak krásně, že jsme to protáhli a šli podél Zdobnice až do Pekelce a přes nejstarší železniční most v ČR došli zpět ke Zbrani. Tam jsme vybrali stromeček a nařezali i větve domů do vázy. Cestou jsem pořídila ztratit foťák, který se našel asi až o 4 dny později v lese. ...